Vergaderen met stadse allure

Bent u op zoek naar een ruimte om met uw team, afdeling of relaties te vergaderen? Het Amsterdam Museum beschikt over verschillende zalen, elk met een unieke ambiance en faciliteiten. Ze variëren in capaciteit en kunnen ook gecombineerd worden. Wat denkt u van een boardroom opstelling in de voormalige Regentessenkamer van het Burgerweeshuis of een brainstormsessie onder de gewelven van het museum?

Hieronder vindt u de zalen die geschikt zijn voor vergaderingen en het maximum aantal gasten per ruimte. Uiteraard is het ook mogelijk om meerdere zalen te combineren indien uw gezelschap daar behoefte aan heeft. Klik op de zalen voor meer informatie over de sfeer, mogelijkheden en faciliteiten. Meer informatie? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.

Mogelijke locaties VOOR UW VERGADERING

CONTACT

Heeft onze prachtige evenementenlocatie uw interesse gewekt? Via onderstaande button kunt u de brochure bekijken, waarin u meer informatie vindt over het Amsterdam Museum als evenementenlocatie, de tarieven en de mogelijkheden. Tevens inspireren wij u met enkele catering arrangementen; hierbij benadrukken wij graag dat deze slechts ter inspiratie zijn; het Amsterdam Museum behandelt iedere aanvraag als maatwerk en luistert graag naar al uw wensen. Wilt u meer informatie of een vrijblijvende offerte ontvangen? Aarzel dan niet contact met ons op te nemen, wij helpen u graag!

OPENINGSTIJDEN

Het Amsterdam Museum is dagelijks van 10:00 uur tot 17:00 uur geopend. Onze locaties zijn ook buiten de openingstijden te huur. Let op, hierop zijn beveiligingskosten van toepassing.

ADRES

Amsterdam Museum Events
Kalverstraat 92
1012 PH Amsterdam

T: 020 219 15 04
E: a.vandalen@amsterdammuseum.nl